-
Cărți de vizită
-
Cărți de vizită standard
-
Cărți de vizită pătrate
-
Cărți de vizită duble (pliate)
-
Cărți de vizită cu colțuri rotunjite
-
Carti de vizita pe hartie kraft
-
Carti de vizita pe carton special
-
Carti de vizita personalizate
-
Carti de vizita din plastic (transparente)
-
Cărți de vizită - sticker
-
Cărți de vizita magnetice
-
Cărți de vizita metalice
-
Suport pentru cărți de vizita
-
- Etichete din carton
-
Stickere (abtibilduri)
-
Stickere rotunde
-
Stickere dreptunghiulare
-
Stickere decupate pe contur
-
Stickerpack
-
Stickere transparente (digital print)
-
stickere transparente (UV print)
-
Stickere argintiu metalic
-
Etichete distructibile
-
Etichete holografice, pentru securizare
-
Etichete format mare
-
Stickere volumetrice cu rășină
-
Stickere pe pelicula statica (fara lipici)
-
- Flyere
- Brosuri, pliante
- Сalendare
- Brosuri, cataloage
- Mape, plicuri
- Bilete, certificate
- Postere
- Imprimare pe magnet
- Imprimare pe textil
- Steaguri, Drapele
- Imprimare în format mare
- POS materiale
- Servicii design
- Servicii
- Cărți de vizită
-
Flyere
- Flyere standard 210 x 99 mm
- Flyere standard 148 x 105 mm
- Flyere standard 210 x 148 mm
- Flyere standard 297 x 210 mm
- Flyere standard 420 x 297 mm
- Flyere cu laminare 210 x 99 mm
- Flyere cu laminare 148 x 105 mm
- Flyere cu laminare 210 x 148 mm
- Flyere cu laminare 297 x 210 mm
- Flyere cu laminare 420 x 297 mm
- Principal
- Доставка
Comenzile pot fi plasate 24/7.
Cu toate acestea, procesarea comenzilor de către operatorii TGprint se efectuează conform următorului program:
Luni – Vineri: de la 09:00 la 18:00;
Sâmbătă, Duminică – zi liberă;
Zilele libere de sărbători – procesarea comenzilor va fi posibilă în următoarea zi lucrătoare.
Atenție! Comenzile cu un număr de telefon incorect sunt anulate automat, deoarece managerul nu vă poate contacta pentru a coordona comanda!
ACHITARE
După plasarea comenzii, veți primi un email automat cu lista și valoarea produselor, modalitatea de livrare și valoarea totală a comenzii. Acest email nu confirmă acceptarea comenzii, ci doar statutul de procesare. Comanda plasată de dvs. va deveni fermă doar după confirmarea telefonică sau primirea confirmării prin email.
Dacă ați ales plata în numerar, aceasta se efectuează la primirea coletului – fie la livrare, fie la ridicarea produselor. Valoarea facturată a produselor va fi cea confirmată prin email sau telefonic după acceptarea comenzii. Nu percepem taxe de ramburs.
Dacă ați ales plata prin transfer bancar direct, veți primi de la operator o proformă (factură proforma) în care vor fi indicate datele bancare și termenul de plată. Dacă nu reușiți să achitați proforma în termenii indicați, puteți solicita prelungirea acestora. În caz contrar, comanda va fi anulată, iar dvs. veți primi notificarea despre anularea comenzii. Pentru a evita orice neclarități sau întârzieri legate de transferul bancar, vă rugăm să ne informați despre plățile efectuate, telefonic sau prin email.
LIVRARE
Pentru ridicare personală, aveți următoarele opțiuni:
Dacă ați ales plata în numerar, puteți veni personal la sediul TGprint (Total Gravura SRL) pentru a plăti și a ridica comanda după confirmarea telefonică sau prin email de către un operator.
-
Dacă ați ales plata prin transfer bancar sau online cu card bancar, puteți ridica comanda doar după confirmarea telefonică sau prin email de către un operator că fondurile au fost transferate în contul Total Gravura SRL și plata a fost efectuată cu succes.
sediul TGprint / Total Gravura SRL /
MD-2032, mun. Chișinău, str. Cernăuți, 20А
Telefon: 022 265 865 / 068 609 610
Pentru livrare prin serviciul FAN courier, veți fi contactat telefonic sau prin email de către un operator și informat despre costul și termenii livrării. Termenul de livrare a comenzilor nu depășește, de obicei, 2-3 zile lucrătoare, în cazul în care marfa este în stoc, sau veți primi o notificare telefonică sau prin email despre etapele de execuție a comenzii dvs. În prealabil, curierul vă va contacta telefonic pentru a coordona timpul de livrare.
în raza orașului Chișinău - 70 lei
pe teritoriul R. Moldova - 100 lei
Sunteți obligat să:
Verificați corectitudinea detaliilor, adresei, numărului de telefon și numelui indicate în comandă;
Fiți prezent la locul de livrare indicat în comandă cu telefonul deschis la ora stabilită;
Asigurați accesul pentru vehiculul și lucrătorii serviciului de curierat până la pragul casei sau scara blocului. *În caz contrar, marfa va fi livrată doar până la cel mai apropiat punct posibil;
Fiți atent la descrierea și caracteristicile produselor comandate: parametri, dimensiuni, culoare, model etc. Dacă aveți întrebări referitoare la acest punct, vă rugăm să ne contactați telefonic înainte de plasarea comenzii;
Verificați lipsa deteriorărilor vizibile și setul de livrare la primirea comenzii;
Semnați talonul de livrare, confirmând astfel lipsa oricăror pretenții către Total Gravura SRL și serviciul de curierat.
Dacă la recepția mărfii depistați ambalajul deteriorat, sunteți obligat să informați curierul și să semnați un Proces Verbal de constatare, precum și să deschideți ambalajul în prezența acestuia. De asemenea, puteți refuza recepția acestui produs. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Dacă refuzați comanda, vă atenționăm asupra următoarelor:
În cazurile în care marfa livrată nu corespunde comenzii făcute de dvs., este în stare nesatisfăcătoare din punct de vedere tehnic, calitativ sau estetic (inclusiv calitatea ambalajului), sau are parametri diferiți de cei indicați la momentul plasării comenzii, sunteți liber de orice plăți către noi, iar plățile efectuate anterior referitoare la această comandă vor fi returnate către dvs. în termen de 3 zile lucrătoare;
În cazurile în care marfa livrată corespunde comenzii făcute de dvs., este în stare satisfăcătoare din punct de vedere tehnic, calitativ și estetic (inclusiv calitatea ambalajului), și are parametri corespunzători cu cei indicați la momentul plasării comenzii, veți fi obligat să achitați cheltuielile legate de transportul comenzii, chiar și pentru comenzile în care nu au fost indicate costuri de transport.
Serviciul de curierat este obligat să:
Să apeleze telefonic clientul cu cel puțin o oră înainte de a livra comanda;
Să livreze comanda în termenii și la timpul stabilit și la adresa indicată în comandă;
Să demonstreze că marfa este completă și nu are urme de deteriorări vizibile. *Poate fi necesar să despacheteze marfa pentru demonstrare;
Serviciul de curierat nu este obligat să:
Livreze marfa gratuit repetat dacă lipsiți la ora și locul de livrare stabilit anterior;
Ridice marfa la etaj;
Transporte produsele sau să le deplaseze prin interiorul încăperii clientului (dintr-o cameră în alta a casei, biroului, apartamentului etc.).